Kundeservice

Ofte stilte spørsmål

Her finner du en oversikt over ofte stilte spørsmål.

Kontaktinformasjon til Tromsøbadet finner du nederst på siden.

Gjenglemte klær/utstyr tas vare på i 2 uker.
Øvrig hittegods med antatt større verdi lagres i resepsjonen før det overleveres til politiet etter ca 1 mnd.
Har du glemt noe hos oss må du ta turen nedom i vår åpningstid for å se om du finner dette.

Vi bekrefter aldri per telefon eller mail at noe er funnet, da vi har uante mengder med hittegods og faren er stor for å bekrefte feil.

Generelle kjøps- og bestillingsvilkår finner du her.

Ja. Hvert år deler Tromsøbadet ut gratis badebilletter til våre hjertesaker. Du kan søke om slike midler her.

Klippekort, gavekort og verdikort har gyldighet på 1 år fra kjøpsdato.
Dersom du ikke har fått benyttet deg av tjenesten(e) før utløpsfristen, av personlige årsaker, kan vi dessverre ikke forlenge gyldigheten. Det gjøres unntak for deg som kan fremvise gyldig legeerklæring (ikke sykemelding). Dette sendes per epost til info@tromosbadet.no

Husk at klippekort og verdikort er ikke personlig, og at du kan gi det videre til andre dersom du ønsker. I noen tilfeller kan du også be om å få dekket tap grunnet manglende oppmøte fra egen forsikring.

Her finner du en oversikt over parkeringsavgifter.

Trykk her for å se siden «Slik kommer du deg hit»

Ofte stilte spørsmål knyttet til Puls finner du her.

Logg inn med din profil på tromsobadet.no. Deretter går du inn under "Mine sider". Der vil du under oversikten "Verdikort" se hvor mange klipp du har igjen på ditt klippekort, og hvor lenge ditt klippekort er gyldig.

Ja. Passordet til gjestenettet er "Badeglede".

Vi tilbyr enkeltbilletter, familierabatt, klippekort og medlemskap. Her finner du en oversikt over priser.

Angrerettskjemaet finner du her.

Spørsmål knyttet til medlemskap

Ja. En oversikt over våre medlemskap finner du her.

Prisene for våre medlemskap blir prisjustert fra 1. januar. Nye medlemmer har automatisk inngått avtaler med de nye og justerte medlemsprisene. Dersom du allerede er medlem, og bindingstiden din er utløpt, vil ditt prisen for ditt medlemskap bli justert med + 3,7% med virkning fra 1. januar.

I begynnelsen av februar sender vi ut faktura for mars mnd.
På denne fakturaen vil det bli belastet et mellomværende for prisjusteringen som gjelder for januar og februar, samt for den nye prisjusterte månedsfakturaen for mars.

Hvis du betaler med AvtaleGiro, vennligst sjekk i nettbanken din at beløpsgrensen er høy nok.

Vi er opptatt av å gi deg som medlem det beste tilbudet innen trening, bading og svømming. For å kunne opprettholde og videreutvikle vårt treningstilbud, justerer vi hver 1. januar prisene for medlemmer som ikke er innafor prisgarantien.

Vi selger kun kombo-medlemskap med bindingstid på 6 og 12 måneder. Ved kjøp av kombo-medlemskap, vil du knytte deg til både Tromsøbadet og Puls. Du vil motta to fakturaer månedlig; en fra Puls, og en fra Tromsøbadet. Disse vil samlet utgjøre prisen for kombo-medlemskapet.

Du aktiverer i første omgang medlemskapet på Tromsøbadet, og vil betale for resterende dager i inneværende måned + neste måned. Du vil få tilgang til både bad og treningssenter umiddelbart. Puls-medlemskapet vil automatisk bli lagt til, og synlig under mine sider, etter 1-2 virkedager. Du vil motta en bekreftelse på e-post.

For nåværende medlemmer

Dersom du er allerede er medlem av Tromsøbadet eller Puls, og ønsker å bli kombo-medlem - kan du sende en e-post til info@tromsobadet.no med følgende opplysninger:

Fullt navn:

Hvilket medlemskap du ønsker (6 eller 12 mnd binding):

Dersom et nåværende medlem ønsker å oppgradere medlemskapet sitt, vil medlemmet si opp sitt nåværende medlemskap, og tegne et nytt medlemskap med ny bindingstid. Da vil bindingstiden for det nye medlemskapet være gjeldende.

Vi anbefaler at du oppretter avtalegiro for Tromsøbadet og Puls. Dette kan enkelt gjøres på våre nettsider

1. Logg inn på tromsobadet.no med din profil her: https://tromsobadet.goactivebo... («Logg» inn finner du oppe til høyre)

2. Gå så til «Mine sider» (Finnes oppe til høyre når logget inn)

3. Bla så videre til «Betalingsopplysninger»

4. Her kan du opprette avtalegiro for Tromsøbadet KF (Tromsøbadet) og Tromsøbadet AS (Puls). Trykk på «Håndtere konto» for å opprette avtalegiro.

Ja. Du kan fryse medlemskapet ditt selv under "Mine sider". Betingelser for frysing av medlemskap finnes under medlemskapsvilkårene punkt 5.

Andre spørsmål og henvendelser

Kontakt Tromsøbadet

Telefon: 776 55 000 – betjent hverdager kl. 09.00–15.00

E-post: info@tromsobadet.no (for spørsmål ang. Tromsøbadet og Puls treningssenter)