1. Jeg har kjøpt Puls-medlemskap, hva nå?
Når du har kjøpt Puls-medlemskap, går du bort til kassen nede i 1. etasjen på Tromsøbadet. Du oppgir navnet ditt, og det blir tatt et bilde av deg i resepsjonen. Dette for å senere kunne verifisere identitet ved kontroller - eksempelvis. Etter det vil du ikke trenge å registrere din ankomst i resepsjonen. Da er det bare å komme i gang med treningen!
2 . Hvordan benytter jeg meg av introduksjonstimen som er inkludert i medlemskapet?
Du kan booke introduksjonstimen ved å trykke på følgende lenke: https://nordicpt.setmore.com/margretes
. Du kan også nå personlig trener Margrete Sæter via e-post: margrete@nordicpt.no.
3. Blir det gjennomført medlemskapskontroller på Puls?
Ja. På Puls vil det være jevnlige kontroller av de som trener. Under treningsøkten kan du bli bedt om å oppgi navn av en kontrollør.
4. Jeg har spørsmål angående medlemskap eller annet. Hvem kontakter jeg?
Dersom du har spørsmål knyttet til Puls, kan henvendelser sendes til puls@tromsobadet.no. Spørsmål kan også rettes til resepsjonen, eller dersom personlig trener er til stede på senteret. Du kan også kontakte våre personlige trenere på e-post. Oversikten over våre PTer finner du her.
5. Er det dusjtilgang på Puls?
Kombo-medlemmer vil kunne benytte seg av dusjfasilitetene nede i 1. etasjen på på Tromsøbadet. Det er per i dag ikke tilgjengelig dusj på Puls treningssenter.
6. Hva er aldersgrensen på Puls?
Medlemskap kan tegnes av myndige personer over 18 år. Personer over 15 år, som ikke er myndige, kan inngå medlemskap hos Puls, under forutsetning av at en foresatt inngår avtalen.
7. Når er Puls treningssenter åpen?
Puls holder åpent 356 dager i året. Ukedager: 6:00-22:30. Helgedager: 9:00-19:30. Det kan gjøres unntak i ferier og på helligdager.
8. Kan jeg booke en dropin-time?
Ja. Dropin-timer på Puls treningssenter kan bookes her. Når timen er booket, vis kjøpsdokumentasjon til resepsjonen på Tromsøbadet i 1. etasje - og tren i vei!
9. Tilbyr dere kombinasjonsmedlemskap?
Ja. Vi tilbyr kombo-medlemskap for Tromsøbadet og Puls treningssenter. Bli kombo-medlem her.
10. Kan medlemmer med "Morgenbad-kombo" kun trene på Puls om morgenen?
Nei. Alle medlemmer med kombinasjonsmedlemskap kan trene innenfor Puls' ordinære åpningstider.
11. Hvordan oppretter jeg avtalegiro?
Vi anbefaler at du oppretter avtalegiro for Tromsøbadet og Puls. Dette kan enkelt gjøres på våre nettsider
1. Logg inn på tromsobadet.no med din profil her: https://tromsobadet.goactivebo... («Logg» inn finner du oppe til høyre)
2. Gå så til «Mine sider» (Finnes oppe til høyre når logget inn)
3. Bla så videre til «Betalingsopplysninger»
4. Her kan du opprette avtalegiro for Tromsøbadet KF (Tromsøbadet) og Tromsøbadet AS (Puls). Trykk på «Håndtere konto» for å opprette avtalegiro.
12. Jeg har spørsmål angående kombo-medlemskap
Vi selger kun kombo-medlemskap med bindingstid på 6 og 12 måneder. Ved kjøp av kombo-medlemskap, vil du knytte deg til både Tromsøbadet og Puls. Du vil motta to fakturaer månedlig; en fra Puls, og en fra Tromsøbadet. Disse vil samlet utgjøre prisen for kombo-medlemskapet.
Du aktiverer i første omgang medlemskapet på Tromsøbadet, og vil betale for resterende dager i inneværende måned + neste måned. Du vil få tilgang til både bad og treningssenter umiddelbart. Puls-medlemskapet vil automatisk bli lagt til, og synlig under mine sider, etter 1-2 virkedager. Du vil motta en bekreftelse på e-post.
For nåværende medlemmer:
Dersom du er allerede er medlem av Tromsøbadet eller Puls, og ønsker å bli kombo-medlem - kan du sende en e-post til info@tromsobadet.no med følgende opplysninger:
Fullt navn:
Medlemsnummer (finnes under mine sider):
Hvilket medlemskap du ønsker (6 eller 12 mnd binding):
Dersom et nåværende medlem ønsker å oppgradere medlemskapet sitt, vil medlemmet si opp sitt nåværende medlemskap, og tegne et nytt medlemskap med ny bindingstid. Da vil bindingstiden for det nye medlemskapet være gjeldende.
13. Hvor finner jeg PT Small Group-timer?
Fra 1. januar 2024 er det ikke lenger PT Small Group-timer på Puls treningssenter.