PT Small Group

På Puls vil du finne en rekke PT Small Group-timer som er tilpasset deg og dine behov. Ettersom Small Group-timene foregår i mindre grupper, vil den individuelle tilretteleggingen være betydeligere.

Crosstraining

Denne timen baserer seg på konseptet sirkeltrening, og inneholder 6-8 ulike roterende øvelsesstasjoner. Her får du utfordret både styrke og kondisjon med varierte og funksjonelle øvelser. Dette er en effektiv og morsom fullkropps treningsøkt, og det kreves ikke tidligere erfaring for å delta. Ved behov for tilpasninger av skader eller lignende vil personlig trener gi deg tips til alternativer.

  • Varighet: 50 min
  • Antall deltakere: 12

Sterkpappa

Denne timen er tilpasset fedre i barsel som ønsker å holde aktiviteten oppe under permisjon! Vi samler pappaer til trening sammen med sine små. Fokuset på timen er å skape positivt engasjement med barnet, mulighet for sosialt samvær med andre pappaer i permisjon og ikke minst en god treningsøkt! Oppsettet vil variere fra uke til uke, men i all hovedsak baserer treningsøkten seg på supersett og gjennomføring av x-antall repetisjoner til hver øvelse. Det kreves ingen tidligere erfaring, og personlig trener Margrete tilpasser og gir alternativer for deg som trenger det.

  • Varighet: 50 min
  • Antall deltakere: 10

Senior styrke

Denne timen er en enkel og tilpasset treningsøkt for deg i målgruppen senior. Her trener vi styrke og balanse gjennom varierte øvelser i sirkelformat. Det kreves ingen erfaring, og passer for alle som ønsker å bevege kroppen. Fokuset på timen er kontroll, stabilitet og balanse. Vi bruker både vekter, strikk og apparater. Personlig trener legger til rette for at du kan tilpasse intensiteten på øvelsene selv.

  • Varighet: 50 min
  • Antall deltakere: 12

Beintøff

Denne timen er en styrkeøkt med fokus på sete, lår og kjernemuskulatur. Dette er en perfekt time for deg som allerede trener styrke og som ønsker å bli sterkere i underkroppen og kjernemuskulatur. Treningsøkten baserer seg på supersett og gjennomføring av x-antall repetisjoner til hver øvelse. Vi disponerer både manualer, strikk, stenger og apparater. Personlig trener tilpasser belastningen ut ifra egenerfaring.

  • Varighet: 50 min
  • Antall deltakere: 8

HIIT:

Denne timen er en høyintensiv gruppetime som passer for deg som liker korte treningsøkter med tøffe utfordringer. HIIT timene er satt sammen av korte intensive intervaller og baserer seg på en kombinasjon mellom styrke- og utholdenhetsøvelser Vi garanterer melkesyre, høy puls og god stemning. Det kreves noe tidligere erfaring, men personlig trener tilpasser øvelser og gir alternativer for deg som trenger det.

  • Varighet: 30 min
  • Antall deltakere: 10

Generell informasjon: Alle gruppetimene starter alltid med en introduksjon av timens innhold og felles oppvarming. Booking gjøres via Puls' hjemmesider.